Kasko osiguranje vozila

Budite potpuno mirni po pitanju Vašeg vozila!
Saznajte više

Pogosta vprašanja

Ali velja nezgodno zavarovanje tudi v tujini?

Da, kritje velja po celem svetu, razen če na polici ni drugače dogovorjeno.

Na podlagi česa se določi višina zavarovalnine pri nezgodnih zavarovanjih?

Zavarovalnina se določi na podlagi zdravstvene dokumentacije (zdravniških izvidov, fotokopij evidence bolezni pri osebnem zdravniku, fotokopij napotil na preglede – napotnice, dokazil o bivanju v bolnišnici – odpustno pismo) in druge dokumentacije o poteku zdravljenja.

V čem je razlika med posamičnim in kolektivnim nezgodnim zavarovanjem?

Posamično nezgodno zavarovanje se praviloma sklepa z neomejenim jamstvom, redkeje samo za nezgode pri delu. V zavarovanje so zajete osebe od 14. do 75. leta starosti. Razlike v jamstvu v primerjavi s kolektivnim zavarovanju v bistvu ni, razlika je v premiji, saj gre za zavarovanje ene ali največ dveh oseb in je zato premija v primerjavi s kolektivnim zavarovanjem višja.

Dokumenti

Za ogled dokumentov priporočamo PDF pregledovalnik Adobe Acrobat Reader



Nezgode dolaze bez upozorenja i mogu ostaviti dugotrajne posledice po zdravlje i svakodnevni život. Uz osiguranje lica od nezgode obezbeđujete finansijsku sigurnost sebi i svojoj porodici u slučaju povrede, trajnog invaliditeta ili smrti. Triglav osiguranje pruža podršku kada je najpotrebnija – uz jednostavnu prijavu i brzu isplatu naknade. Ugovorite svoje osiguranje danas i budite bez brige.

Kome je namenjeno osiguranje od nezgode

Osiguranje lica od nezgode namenjeno je svima koji žele dodatnu sigurnost u svakodnevnom životu – roditeljima, studentima penzionerima i svima koji žele da zaštite sebe i svoje najbliže od finansijskih posledica povreda. Osiguranje se može ugovoriti za osobe od 14 do 75 godina.

Individualno osiguranje od nezgode pogodno je i za one koji već imaju zdravstveno osiguranje, jer predstavlja dopunu koja obezbeđuje finansijsku zaštitu u slučaju povreda ili drugih posledica nezgoda.


Osiguravač u slučaju ostvarenja osiguranog slučaja preuzima obaveze i isplaćuje:

  • osiguranu sumu za smrt usled nezgode, ako je usled nesrećnog slučaja osiguranik umro,
  • odnosno osiguranu sumu za invaliditet, ako je usled nesrećnog slučaja nastupio potpuni invaliditet osiguranika;
  • procenat osigurane sume za invaliditet, koji odgovara procentu delimičnog invaliditeta, ako je osiguranik zbog nesrećnog slučaja postao delimični invalid;
  • stvarne i nužne troškove lečenja, ali najviše do sume navedene u polisi;
  • ako je zbog nesrećnog slučaja potreban boravak i lečenje u bolnici i ukoliko je ugovorom o osiguranju ugovorena i naknada za bolnički dan, osiguravač isplaćuje ugovoreni iznos za bolnički dan za svaki kalendarski dan boravka osiguranika u bolnici, ali najviše za 365 dana u periodu od dve godine od dana nastanka nesrećnog slučaja.

Individualno osiguranje lica pokriva:



Koje obaveze preuzima osiguravač u slučaju nezgode

U slučaju ostvarenja osiguranog slučaja, osiguravač preuzima sledeće obaveze i vrši isplatu prema uslovima iz polise:

  • Smrt usled nezgode – ako osiguranik preminu kao posledica nezgode, isplaćuje se ugovorena osigurana suma.
  • Trajni invaliditet – ako nezgoda dovede do potpunog invaliditeta, osiguraniku se isplaćuje puna osigurana suma.
  • Delimični invaliditet – ako je invaliditet delimičan, isplaćuje se procenat osigurane sume koji odgovara stepenu  oštećenja.
  • Troškovi lečenja – pokrivaju se stvarni i nužni troškovi lečenja, do maksimalnog iznosa navedenog u polisi.
  • Bolnički dani – ako je nezgoda zahtevala bolnički tretman i naknada je predviđena ugovorom, isplaćuje se iznos za svaki kalendarski dan boravka, najviše za 365 dana u periodu od dve godine od dana nezgode.

Sigurnost koju donosi Individualno osiguranje lica

Ulaganje u individualno osiguranje lica znači ulaganje u sopstvenu sigurnost i mir. Nezgode se ne mogu predvideti, ali se njihove posledice mogu ublažiti ako ste pravovremeno zaštićeni. Triglav osiguranje nudi jednostavne pakete, fer cene i podršku na svakom koraku – od ugovaranja do prijave štete. Za više informacija i ponudu prilagođenu vašim potrebama, posetite najbližu poslovnicu ili kontaktirajte Triglav osiguranje već danas.


Najčešća pitanja

Da li osiguranje pokriva sve troškove lečenja?

Pokriće je ograničeno do sume navedene u polisi. Sve iznad te sume nije predmet isplate.

Koja pokrića obuhvata polisa osiguranja od nezgode?

Polisa uključuje pokriće za:

  • smrt usled nezgode,
  • trajni invaliditet,
  • troškove lečenja do ugovorene sume,
  • naknadu za bolnički dan, ako je ugovorena.
Koje su prednosti individualnog osiguranja lica?

Individualno osiguranje lica obezbeđuje pouzdanu zaštitu i niz praktičnih prednosti koje olakšavaju suočavanje sa nepredviđenim događajima:

  • Finansijsku sigurnost za Vas i porodicu
  • Zaštitu od posledica nepredviđenih događaja
  • Mogućnost prilagođavanja pokrića vašim potrebama
  • Brza i jednostavna prijava štete i isplata naknade


Koju dokumentaciju treba da pripremim za prijavu?

Uobičajeno se prilaže polisa i relevantna medicinska dokumentacija. Tačna dokumenta i obrasci navedeni su u uputstvu za prijavu štete i na stranici Prijava štete.

Šta se smatra nezgodom za potrebe ovog individualnog osiguranja lica?

Nezgoda je nepredviđen i od volje osiguranika nezavisan događaj koji može dovesti do povrede, invaliditeta ili smrti.