Vanbolničko lečenje

Zdravlje je najveće bogatstvo.

Situacije u kojima je ugroženo Vaše zdravlje ili zdravlje Vaših najmilijih nameću obavezu brzog pronalaženja adekvatne i kvalitetne medicinske pomoći kako bi se nastala situacija prevazišla. Triglav zdravstveno osiguranje Vam omogućava prednost u korišćenju medicinskih usluga i lekarsku pomoć bez čekanja.

 

Lekari Medicinskog kontakt centra Triglav osiguranja su Vam na raspolaganju 24 časa  i pomoći će Vam u pronalaženju i organizaciji neophodnih zdravstvenih pregleda i usluga.

 

Kako se koristi polisa Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja?

Vašu polisu aktivirate telefonskim pozivom Triglav medicinskog kontakt centra u kojem će Vam dežurno medicinsko osoblje pružiti svu neophodnu stručnu pomoć u vidu saveta, informacija o zdravstvenim ustanovama koje su Vam na raspolaganju i u organizaciji i zakazivanju termina posete odgovarajućem lekaru.

 

Ukoliko se opredelite da posetite zdravstvenu ustanovu iz mreže ustanova-partnera, troškove Vaših pregleda i lečenja regulisaće Triglav osiguranje direktno sa odabranom ustanovom. Pored usluge direktnog plaćanja, ukoliko se opredelite za medicinsku ustanovu van mreže partnera, troškove plaćate na licu mesta, a naknadno ih refundirate od Triglav osiguranja uz odgovarajuću dokumentaciju.